Attention! In the video there is obscene language

The journalist Roman Bochkala published on his Facebook a video with a list of channels that broadcast in the temporarily occupied by Russian-terrorist forces in Gorlovka Donetsk region.

As told to the journalist, at his request, a local resident filmed the process of switching television broadcast captured by fighters of DNR of the city.

“What do we see? One solid rashastana, separate and religious nonsense… And here we are told that everything is fine. A lot of Ukrainian channels,” – said Bochkala video.

For the record, you can see a propaganda mouthpiece of the Kremlin, Russia 24 and Russia-1, as well as such Russian TV channels as Russia-Culture, REN TV, channel five, Nostalgia, the “Orthodox” Union and Saved.

See also: In 29 settlements of the Ukrainian Donbass resumed broadcasting

Besides, in Gorlovka propaganda channels of the DNR terrorist organization – the First Republican channel Novorossiya TV, a Union Stronghold. Also in the video there is a channel Tsargrad TV, which is owned by Russian businessman Konstantin Malofeev, the funding of militants in the Donbass.

The publication Boccali moment telecasting shown in the video cable or terrestrial.

20 February 2017 the Deputy Minister on issues temporarily occupied territories, the George Tooke said that by the end of this year in the Donbass, Kherson region are to receive three new TV tower.

Read also: Parliament wants to increase the share of Ukrainian language on TV




What’s on TV in occupied Gorlovka: video 17.03.2017

Share this news

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki